Reguli è regolamenti di l'atelier

GOOKING hè focu annantu à a fabricazione di pompe automatiche di pressione automatica.Per assicurà a qualità, GOOKING hà fattu e regule di travagliu strette è rigulamenti.
I. Ligne d'assemblage :
1.Requisiti di u prucessu:
1) Garantite a qualità di ogni batch, ogni tipu di pompa.Se a superficia di a carcassa è u corpu di a pompa hè rugosa o crepata, queste parti risolutamente ùn ponu esse usate.
2) U stator è u rotore deve esse in pusizioni quandu pressu.
3) A carta di slot, a pittura di immersione deve esse pulita, è mantene a superficia di u rotore pulita.
4) Filu smaltatu, carcassa è rotore ùn deve micca scontru, in casu di frattura o deformazione.
5) U rotore gira liberamente dopu chì a pompa sana hè assemblata.

2.Assembly precautions:
1) I pezzi anu da esse trattatu cù cura durante a spedizione per prevene sbattimenti è cascate, in particulare u filu smaltatu di l'estremità di u stator è l'aletta di dissipazione di calore di a carcassa di u mutore.
2) I pezzi difettosi ùn anu micca esse aduprati, cum'è a carcassa di u mutore, i difetti di l'aspettu di u corpu di a pompa, i buchi, i denti, etc., se bisognu di usà deve esse appruvatu da a fabbrica o da u dipartimentu di ispezione, altrimenti i pezzi saranu rinviati per rilavà o piglià. trasfurmazioni di scarpa.
3) Pressing di u rotore: u cuscinettu di u rotore intactu hè piazzatu nantu à a stampa, è u cuscinettu hè appughjatu uniformemente à a pusizione di a spalla cù un attrezzu speciale (vale à dì, l'uttellu hè ghjustu coperto nantu à l'anellu internu di u cuscinettu).Quandu si pressu, l'attenzione deve esse pagatu per ùn tilt and impact to prevenzione danni à i cuscinetti.
4) Assemblage di u mutore: prima di tuttu, u corpu di a pompa hè pressatu nantu à u bancu di travagliu, mette nantu à u stator, a lavatrice d'onda, è appughjà uniformemente.
5) Installazione di materiale di sigillatura: A testa di pompa qualificata serà messu in piazza, verificate s'ellu ci sò pori, limatura di ferru, ruggine, etc., u impuru deve esse puliti.
6) Impeller assemblatu: Per l'installazione di turbine di pompa vortex, ci vole à aghjustà u spaziu trà l'impeller è a testa di a pompa, in modu chì l'arbulu in rotazione hè senza sonu di attritu.

II. Linea di imballaggio:
1) A pittura di a superficia deve esse bona, se qualcunu caduta, bolle, irregolari ùn pò micca esse appiicata;
2) U ventilatore rottu ùn pò esse stallatu, ùn dannu micca u fan quandu pressu u fan;
3) U filu di messa a terra deve esse fermu, è a targhetta deve esse messa in a pusizione ghjusta.Ùn aduprate micca a targhetta dannata.
4) A scatula terminale ùn deve esse stallata di traversu, è i viti sò chjusi stretti è ùn sò micca allentati.
5) U coperchiu di u ventilatore ùn pò esse impilatu.Ùn ci deve esse micca spaziu quandu u coperchiu di u ventilatore hè assemblatu nantu à a pompa.
6) Quandu a pompa sana hè imballata, u manuale d'istruzzioni deve esse messu bè, è a pompa deve esse pusata bè in a scatula.
7) I pezzi di ricambio utilizati da ogni impiigatu ùn deve esse spargugliati in ogni locu.I pezzi di ricambio cù prublemi di qualità deve esse messi in l'area di i rifiuti, è a compensazione deve esse fatta per i pezzi artificiali.I pezzi di ricambio micca spesi devenu esse rimessi à u magazzinu.
8) Mantene l'attellu è ogni stazione pulita.Manipulate puntualmente i sundries in a produzzione, è mantene sempre l'attellu pulito è in ordine.I pezzi di ricambio, u cartone di imballaggio, i prudutti finiti deve esse posti in ordine.
Tutte e regule è e regulazioni sopra sò state seguite bè da ogni travagliadore di GOOKING.Facemu u nostru megliu per fà ogni pompa di qualità per serve una vita d'acqua megliu per i nostri cari clienti.


Tempu di Postu: Jan-08-2022