Chì ghjè a funzione di a pompa d'acqua?

UPompa di rinfurzà di pressione automatica compatta WZBhè principarmenti utilizatu per trasportà o pressurizà u liquidu.Per esempiu, pò esse usatu per u trasportu di l'acqua, l'oliu, l'acidu è l'alkali liquidu è di metalli liquidi, è pò ancu esse usatu per u trasportu di liquidu, mistura di gas è altri liquidi.Pò trasmette l'energia meccanica originale o l'energia esterna à u liquidu, è fà chì l'energia di u liquidu aumenta rapidamente.

I pompi d'acqua sò familiarizati in a nostra vita.Per esempiu, in l'edificazioni d'altitudine, piscine, stagni di pisci è altri spazii, i pompi d'acqua sò spessu usati.Ma assai amichi ùn sanu micca assai di e pompe d'acqua.Per esempiu, chì facenu esattamente e pompe?Chì prublemi duvemu attente à u prucessu di usu?

wps_doc_0

1 、 Chì ghjè a funzione di a pompa d'acqua

UPompa di rinfurzà di pressione automatica compatta WZBhè principarmenti utilizatu per trasportà o pressurizà u liquidu.Per esempiu, pò esse usatu per u trasportu di l'acqua, l'oliu, l'acidu è l'alkali liquidu è di metalli liquidi, è pò ancu esse usatu per u trasportu di liquidu, mistura di gas è altri liquidi.Hè di trasmette l'energia meccanica originale o l'energia esterna à u liquidu, perchè l'energia di u liquidu aumenta rapidamente.

2 、 Chì sò e precauzioni per aduprà a pompa d'acqua

1. Se a pompa d'acqua hè in usu, una volta chì ogni difettu hè truvatu, ancu una piccula culpa ùn pò micca fà u travagliu.Se l'imballaggio di l'arburettu di a pompa hè truvatu per esse purtatu, deve esse aghjuntu à tempu.S'ellu cuntinueghja à esse usatu, l'impeller serà dannatu per u cunsumu eccessivu di energia di u mutore.

2. Se a pompa vibrate viulente durante l'usu, verificate immediatamente u difettu per evitari danni à a pompa.

3. Quandu a valvula di fondu di a pompa di l'acqua sguassate, certi pirsuni riempianu a pipa d'ingressu di a pompa d'acqua cù terra secca è lavate a valvola di fondu cù l'acqua, chì hè veramente micca cunsigliatu.Perchè quandu u tarrenu seccu hè misu in u tubu di ingressu, quandu a pompa principia à travaglià, a terra secca entre in a pompa, è dopu l'impeller di a pompa è u cuscinettu seranu dannighjati, chì riduce a vita di serviziu di a pompa.Quandu a vàlvula di fondu sguassate, deve esse riparata.S'ellu hè seriu, deve esse rimpiazzatu.

4. Attenti à u mantenimentu di a pompa d'acqua dopu l'usu.Quandu a pompa di l'acqua hè usata, sguassate l'acqua in a pompa d'acqua, poi sguassate a pipa d'acqua è lavate cù acqua pulita.

5. A cinta adhesiva nantu à a pompa d'acqua deve esse eliminata, poi pulita è secca.Fate attenzione à ùn mette a cinta adhesiva in una zona scura è umida.A cinta adhesiva di a pompa di l'acqua ùn deve esse contaminata cù l'oliu, è ùn deve micca esse chjapputu cù sustanzi peddi.


Tempu di Postu: Feb-14-2023